 |
| Skibs navn | Posiedon |
| Ejer | Hans Kbhvn |
| Historien kort. | Poseidon Blev trukket ud 2003 efter at være Sunket flere gange. Kom ud på Dokken som projekt skib for narkomaner, som blev støttet med 3 x 400,000 kr udbetalt over 3 år. Så med Aldi værktøj gik narkomanerne i gang med restaureringen. På forunderlig vis gik der pludselig, en sent aften, ild i skuden, der så brændte ned til kølen. Ps. De fik lov til at beholde pengene til andre projekter. |
| Sidst set | Er hugget op |
|